måndag 2 juni 2014

Student, mamma & förskollärare!

Dagens morsa. Bikini hela dagen, kläder halva kvällen.

Idag har jag pluggat inför morgondagens opponering. Jag har läst, läst och läst. Analyserat och letat fel. Skittråkigt och jag suger på det men det hela vägdes ju upp av solen och att jag kunde sköta plugget från solstolen. Kexet kom även förbi, bad om ursäkt och bjöd på vattenmelon-lunch. Stor tumme upp! Hämtade hem kidsen strax innan 16, myste med dem ute på altanen i en timme innan det var dags att åka på möte på jobbet. Var inte hemma igen förrän vid 20.30 och då fick jag krypa ner bredvid Elton som hade svårt att somna. Lade en hand på hans mage, bad honom blunda och borrade in näsan i hans nacke och sedan sov han på två minuter <3

Nu har jag pluggat lite till och nu är det dags att krypa till sängs då det imorgon vankas opponering i Norrköping redan vid 8. Direkt då är jag opponent och vid 13 ska jag respondera på mitt egna arbete! Håll era tummar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar