måndag 16 juni 2014

Kärt återseende

Trött tjej 05.30 imorse.

Låg kvar i sängen till 05.15 imorse fastän klockan började ringa 04.30 och jag behövde åka 05.30. Klev bara upp, slängde på mig lite kläder och deo, satte upp håret i en toffs, borstade tänderna och drog iväg. Med lite lösfransar och en solbränna behövs inte mer för att se anständig ut, jag älskar't :)

Slutade redan 13.30 och åkte för att hämta hem mina älskade kids (fördelen med att börja 06.00). Vi svängde bara hemom för att slänga i oss lite mellis i form av färska jordgubbar och mjölk innan vi körde vidare mot grabbarnas gamla förskola. Det var ett kärt återseende och jag fick hålla tillbaka tårarna när förskolechef Åke stod på ena sidan av gården och öppnade upp armarna samtidigt som Elton sprang i en galen fart för att kasta sig in i famnen på honom. Sedan blev det kramkalas med alla gamla fröknar även om Ellioth var lite reserverad. Han känns som en liten tonåring, allt är pinsamt liksom. Det släppte dock när de fick följa med till komposten och sedan till växthuset för att vattna. Vi hängde kvar där i nästan två timmar och jag insåg hur mycket VI saknar det där stället! Trähästen är utan tvekan världens bästa förskola! Sååå mycket kärlek <3 Efteråt festade vi vidare med Mc Donalds till middag och en varsin glass med kolasås till efterrätt! När vi kom hem var min kära far här för att passa ungarna medan jag tog ett varv i spåret (M är nere på stan!) men jag slocknade som en klubbad säl på soffan så så blev det med det.

Nu har jag sövt kidsen och somnat med dem en stund och måste nu fixa till morgondagen. Förskola för grabbarna, sjukhusbesök och jobb för mig. Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar