torsdag 5 juni 2014

Bekymrade barn

Dagens frök. Och oj som mina minsta godingar på jobbet bekymrat sig för mina byxor idag. En liten var och hämtade garn för att sy ihop dem medan en annan skulle ta pengar av sin mamma för att köpa nya <3

Idag har jag fått så mycket kärlek på jobbet. Älskar när de minsta godingarna helt spontant springer in i famnen för att bara kramas sådär hårt. Vi har liksom funnit varandra nu och jag är inte den där nya läskiga fröken längre utan jag är deras trygghet. Lycka <3

Dagen avslutades dock lite hastigt och lustigt då jag var tvungen att fara iväg till sjukhuset efter lite rådfrågning med 1177. Som vanligt är det ju kaos där, jag hade en tid 14.30 och fick inte komma in förrän 15.45. Lagom munter då. Dock var jag svårdiagnostiserad pga svullna tarmar och grejer så nu är det tillbaka på lördag igen och därefter efter någon vecka till. Det är farligt att börja varva ner (två jobb och heltidsstudier har blivit till bara ett jobb nu, typ), man blir sjuk direkt :/

Kvällen har jag sovit bort så nu har jag precis vaknat och orkar förhoppningsvis umgås lite med mannen en stund. Den här långhelgen kommer ju rätt lägligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar