onsdag 25 juni 2014

Dagen vände

Dagens frök!

Dagen började så jäkla bra. Jag vaknade vid 5.30 och möttes av en kille med världens smile :) Elton och jag låg och mös i en halvtimme innan vi klev upp. Jag tog en dusch och kröp ner igen en stund innan det var dags för jobb. Där tröt humöret redan tidigt på förmiddagen och där vände dagen liksom. Hämtade hem kidsen och medan de hoppade på studsmattan och jag gick in och kissade hade den ena hämtat en räffsa och den andra en stege vilka de jagade och slog varandra med. Jag blev vansinnig. I samma veva kom en överstressad man hem och hade varit i affären (men hade inte orkat skriva nota...) men hade inte ens hälften med sig hem. Det han i huvudsak åkte dit för (välling) hade han helt glömt. Jag blev så jävla förbannad (det är alltid samma visa, han jobbar ihjäl sig, bortprioriterar exempelvis matnota och så blir allt pannkaka), vi skrek på varandra och så lade jag mig på sängen och somnade. Och sov till fram för en halvtimme sedan. Bara duscha och hoppa ner i sängen nu igen då. Skitdag! Imorgon hoppas jag på en bättre dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar