tisdag 24 juni 2014

Hemmagym

Kvällsträning när den är som bäst, hemma framför spegeln. Ibland går inte livet ihop och då är ju detta alternativ topp!

Mange är ute och springer och jag har precis avslutat ett träningspass framför spegeln. Squats och bicepsövningar stod på schemat. Igår pw, idag styrka och det borde väl betyda pw imorgon igen? Jag måste försöka hålla i...

Annars hade vi ju utvecklingssamtal eller mer avslutningssamtal med Ellioth på förskolan imorse. Det finns tydligen mycket bus i den ungen men de var inte oroliga för att det skulle gå illa för honom nu i skolan, snarare tvärtom. De tycker han är så nyfiken och frågvis och har nu lite börjat intressera sig för bokstäver och siffror (även om vi tycker det är knappt!) :) Usch, jag tycker det känns fasligt läskigt att han börjar i förskoleklass och på fritids redan nu i augusti, min lilla bebis liksom! :/

Annars har dagen bestått av jobb. Jag slog ihop bygget idag och hoppas jag lyckades med allt som skulle göras annars får jag skit för det imorgon, spännande!
Lite shopping blev det även efter jobbet då garderoben, trots att det inte får plats ens ett litet linne till - i TRE garderober, alltid ekar tom. Jag förstår inte :/

Nähe... Lägga fram kläder till grabbarna till morgondagen och därefter blir det dusch och bums i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar