söndag 8 juni 2014

Ett fail

Dagens fail: Käkade mig apmätt på grillat och gav mig därefter ut på en löptur. Jäkligt dålig kombo. Håll från helvetet.

Annars har den här dagen varit helt fantastisk. Jag har njutit av att inte göra någonting. Eller en grej hade jag inbokad, jag skulle få nya fransar av söta Sabina, men hur jobbigt är det att ligga och blunda och snacka en massa skit? Inte alls! Jag njöt även av en till cykeltur för att hämta hem min lillskrutt från sin kompis och sedan låg jag på en filt och tittade när brorsorna lekte här ute på tomten <3

Nu har jag krupit upp i soffan på altanen och ska spana lite resor. Vi har en bokad men vi måste ju se om det finns något bättre innan vi betalar :) Snart är det dock läggdags då klockan ringer 04.30 imorgon eftersom jag har öppning!

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar