tisdag 10 juni 2014

Fantastisk sommarkväll igår

Alltså dessa två <3

Gårdagen avslutades helt perfekt... Tim stannade och åt hos oss så efter middagen kom familjen för att hämta honom och då stannade de på lite kaffe och melon. Ungarna fortsatte leka och vi satt och tjattrade. Efter en stund flyttade vi oss ut i lekparken och så blev det häng där en stund. När de skulle gå hem hakade mina grabbar på så jag fick snällt hänga med för att hämta dem. De hoppade studsmatta och hade vattenlek så det dröjde någon halvtimme innan jag fick med dem hem. När kidsen somnat hängde mannen och jag i vår soffa ute på altanen. Sådana fantastiska sommarkvällar får det gärna bli fler av! <3

Det passade dessutom perfekt att det blev sent igår då jag inte börjar förrän 10 idag och lämnar kidsen på förskolan vid 9.30. De sover fortfarande och laddar för cirkus ikväll (det också ihop med deras älskade Tim med familj!). Jag skulle också följt med men blev snyltat på det då vi har personalmöte ikväll :(

Nähä, upp och duscha och sedan väcka kidsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar