lördag 14 juni 2014

Fin släkt

Idag konfirmerades grabbarnas kusin Emil så vi har tillbringat hela dagen i Sparreholm. Vi började med 1,5 timme i kyrkan och hade det inte varit för den assköna prästen hade jag somnat. Därefter var det fest i trädgården hos familjen Munther där det bjöds på god mat, dricka och fika. Grabbarna såg vi knappt skymten av då de har så himla kul med sina kusiner <3 Dessutom åt de som hästar och när de behövde ta det lugnt en stund gjorde de marsipanrosor med faster.
Jag blev dessutom firad av svärmor och svärfar då de gratulerade mig till examen. Jag fick ett kort med så fina ord att jag började gråta <3

Nu är vi precis hemkomna, grabbarna är i duschen och vi ska strax slå på en film och krypa upp i soffan. Är sååå tacksam över denna fantastiska dag och alla fina släktingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar