söndag 27 april 2014

Slut som artist

<3
Dessa tokar har haft en fantastisk dag, det är ju huvudsaken. De har varit iväg och spelat fotboll, de har hoppat studsmatta, täljt pinnar och cyklat till affären och köpt glass. Jag har missat allt mys då jag suttit med examensarbetet. Åtta engelska vetenskapliga artiklar behövde läsas och sammanfattas. Jag började vid 9, och slutade nu. Då har jag ändå en artikel kvar. 12 h, med sammanlagt två timmars paus. Jag är så jävla bitter, ledsen och utarbetad. Jag har aldrig en lugn stund, det är något hela tiden. Är det inte plugg är det jobb och är det inte jobb är det anställningsintervju eller storhandling. Det tar liksom aldrig slut. Träna får jag prioritera bort, jag hinner inte. Det som får mig att må bra fysiskt får jag ta bort. Psykiskt mår jag ju inte heller bra då hjärnan går på högvarv 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Inga rosa moln just nu nä... Gråter en gång till då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar