torsdag 24 april 2014

Näste man att spy?

Den här dagen, jag vet inte alltså. Jag pluggade hela förmiddagen, instängd i vårt sovrum med vidöppet fönster. Lunchen intog jag ute på terassen. Vid 13.30 åkte jag iväg för en intervju och efter en timme där skyndade jag till nästa intervju. När jag kom ut därifrån hade Mange messat: "Ellioth spyr", så jag skyndade inte hem om vi säger så. Väl hemma stängde jag in mig igen men kom ut och åt middag och sedan dess har jag hängt här ute med sjuklingarna. Nu får vi se om det blir Manges och min tur?! Vi har dock tryckt i oss både vitpepparkorn och whiskey så förhoppningsvis klarar vi oss. De ringde och bad om hjälp på jobbet imorgon så jag ska jobba 8-14 och har inte tid att spy!

Nä, få sig lite sömn kanske? Tänker ställa hinken bredvid, ifall att...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar