lördag 5 april 2014

OCH sprutgrädde

Min outfit denna helg, OCH jag hatar byxorna! Raka, pösiga kostymbyxor är det fulaste jag vet! Vem är frivillig att sy in dem?

Jobb även idag, 7-15. Klockan ringde 4.40 men jag snoozade i en halvtimme innan jag orkade upp och var iväg vid 6. Fördelen med att vara uppe då är de vackra soluppgångarna!
Vid 15 var det full rulle hem. Svängde in i Tallboda, där M och Elton var på kalas då Kelton fyller fem i veckan, och lämnade Ica-kort så de kunde handla efteråt. Jag åkte och hämtade Ellioth som var i Ljungsbro efter att mormor tagit honom till ett kalas hos hans kompis Eskil. Sedan hem för att byta om och åka tillbaka till Tallboda där vi bjöds på grillat (och sprutgrädde i mängder!). Kidsen lekte så himla bra även om Kellis och Elton blev helt tokiga, eggade varandra och skrattade så tårarna sprutade ett tag. Svårt att bli arg då :)

Nu är det dusch och sängen för imorgon är det dags för jobb igen. 9-17 står på schemat så då är det sovmorgon till 06.30 :)
Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar