måndag 28 april 2014

Perfect match

Ny tröja vilken jag tycker matchar brännan rätt bra ;-)

I skrivande stund sitter jag ute på en skola och inväntar några elever. De har just nu dans och jag väntar på att få intervjua dem till min studie. Jag har redan intervjuat ett par stycken och det slog mig hur stora dagens unga är. När jag gick i sexan lekte jag fortfarande med dockor, dessa har nog lite andra fritidsaktiviteter om vi säger så... Varför får inte dagens barn vara just barn längre? Hemskt. Jag ska uppmuntra mina barn till att leka, länge. Ens barndom är en så liten del av hela livet så man måste ju passa på då!

Förmiddagen spenderades i en solstol med att skriva ner sammanfattningen av den näst sista artikeln. Samtidigt tvättade jag lite och hängde sedan ut det i min trädgård, på min torkvinda. Den känslan, älskar...<3

När jag kommer hem måste jag ta mig an den sista artikeln. Läsa den och sammanfatta den skriftligt, för att ikväll kunna skriva in alla sammanfattningar i mitt dokument. Jag har först skrivit för hand för att kunna göra det ute i solen. Lite dubbelt arbete men det är det värt efter att ha fått i mig en stor dos C-vitamin!!

Kvällens träningspass är inställt då jag istället måste åka till Maxi och storhandla :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar