fredag 25 april 2014

Att prioritera

Sooo not my style :)

Idag blev det ju jobb, fast jag egentligen inte hade tid. Hade behövt skriva på examensarbetet, men det kan jag ju ta på lördag tänkte jag. Kom till jobbet och tillfrågades om jag kunde jobba imorgon. Det kunde jag ju inte då jag ska på intervju imorgon vid 9. Men allt går ju lösa, så jo, det blir jobb 16-22. Inget jobb med examensarbetet imorgon heller. Söndag då? Måste ju umgås med familjen också, plus zumbapass och pt-pass. När i hundar ska jag ha tid till det där examensarbetet egentligen? Hade jag varit motiverad hade jag säkert prioriterat det, men motivationen är noll. Kul att examensarbetet handlar om just motivation :)

Men min uniform hörrni...tantkjol, till knäna. Annars är det ju typ utsvängda kostymbyxor. Pest eller kolera helt enkelt!

Nä, lite vin och grill på det! Ciao!
(Har såååå mycket pirr i kroppen, håll tummarna snälla ni!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar