fredag 4 april 2014

Nytt jobb

Utsikt på jobbet <3

Idag har jag börjat nytt jobb! Eller nytt och nytt, jag har bytt avdelning så Kolmården it is men denna säsong kör jag hotellreceptionist. Idag var min första dag så klockan vid 06 begav jag mig hemifrån för att infinna mig vid 7. Det var sååå kul även om det var sååå mycket att ta in (och då har jag hittills lärt mig typ en hundradel) och även här är det helt fantastiska kollegor! Den största anledningen till att det blir Vildmarkshotellet för mig iår är för att tjänsten jag hade förra året inte finns kvar och för att jag nu fortfarande får ha kvar min fantastiska chef! Dock har hon fått en högre chefstjänst så jag har en chef emellan men även hon verkar toppen! Det här kommer bli en supersommar även om jag kommer sakna att vara utomhus och bli sådär pepparkaksbrun!

Nu sitter jag på altanen med ett glas vitt och väntar på att kycklingen ska bli klar på grillen! Det här med att ha radhus på våren...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar