tisdag 29 april 2014

Glad, ledsen och förväntansfull!

Bruna ben, i april. Av svensk sol. Like a lot!

Den här dagen går till historien som världens mest snurriga... Fick ett jobberbjudande igår så idag skulle jag ringa jobbet jag verkligen ville ha (intervjun kändes såååå bra!) för att påskynda deras beslut. Ansvarig svarade inte eller var upptagen men till slut ringde hon mig: "Jobbet är ditt!". Jag blev såååå glad, studsade och hoppade MEN så högg det i hjärtat, älskade Kålis då? Dessa vill att jag börjar direkt och då blir det inget jobb i världens bästa repa med världens bästa kollegor. På det blev jag kallad på en åttonde intervju (ikväll en nionde) och det till en förskola väldigt nära där jag bor. Det lockar ju, samtidigt som det jag fått kändes sååå rätt. Inget är ju klart än, de måste ge mig ett löneerbjudande först och innan dess stänger jag inga dörrar! Men det kan bli lite körigt framöver om lönen nu är rätt och jag tar detta jobb för då blir det heltid på förskola i veckorna, Kolmården på helgerna och examensarbete på...på nätterna? :/

Vi firade i alla fall ikväll genom att åka ner på stan och käka, supermysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar