fredag 18 april 2014

När allt skiter sig

Åkte till stan såhär idag och min man kallade mig fjortis! Därefter säger han: "Du tror att du är 14 men du blir ju för fasen 30 i sommar!". Nähe? Är det sant? Bara för man är tant snart behöver man väl inte klä sig som en?

Alltså det senaste dygnet, fy fan. Ungarna var helt rabiata igårkväll (och det utan godis!)... De sprang runt runt, brottades OCH hoppade i mormors soffor (den som känner min mor kan nog se hennes svarta ögon framför er nu!)! Så jag fick slänga dem i badet och vad det resulterade i kan ni ju räkna ut med stjärten! Skum och vatten på både väggar och i tak. Mormor sövde grabbarna och jag satte mig med examensarbetet. Jag satt från 20.30-23.30 och fick ihop ett halvt sketet A4. All litteratur jag ska sammanfatta är nämligen på engelska, fackengelska. Jag suger liksom på engelska som det är, och så måste jag läsa facklitteratur. FY F*N alltså! När jag hoppade i duschen efter det fanns det ingen duschcreme så jag fick ta badskum, skoja inte att det kliade efter. Så jag kunde inte somna för det, plus att de har ett jäkla trähjärta på ytterdörren vilken rörde sig i vinden och lät då som någon stod och knackade. Vaknade sedan typ 5 timmar senare av att Ellioth kröp upp i sängen för att knycka lillebrors snuttis och han vaknade såklart och det blev ett jäkla liv. Dessutom hade jag fått typ nackspärr. Så jag slängde på oss kläder för att åka hem med monstrena men mormor skulle fixa till ett hack i Ellioths hår först och klipper ungen i örat. Han skriker förtvivlat och skiten slutar aldrig blöda. Efter typ 30 min duttande med ett papper på hacket kunde vi sätta på ett plåster och åka hem. Jag i princip slängde av barnen och flydde till stan, behövde komma bort. Så nu kom jag nyss hem därifrån, några tusen kronor fattigare... Shoppa är jag så jäkla bra på alltså! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar