söndag 6 april 2014

Så lite tid

Denna helg har bestått av alldeles för lite sömn så ögon var som svarta små kratrar imorse. Den där utväxten gör ju inte det hela bättre direkt heller :/

Nu har jag nyss sövt mina små prinsar och efter en hel dag utan dem är det ju fantastiskt att få ligga och snuffa dem i håret en stund <3 Nu njuter jag av lite tid med min stora prins då han imorgon reser iväg och blir borta i tre dagar. Förra veckan var han också bortrest några dagar och var inte hemma förrän efter 22 vissa kvällar. Och så har jag nu jobbat fre-sön. Det här med att ha en resande säljare till man och inse att det snart är dags för även mig att jobba heltid, ÅNGEST! Hur hinner man då med barn och hushåll? Kärleksliv är ju bara att glömma direkt...

Nä, fånga kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar