lördag 11 februari 2012

Vidrigt

Vilket jäkla dygn alltså! Illamående måste vara bland det värsta som finns, och speciellt när det inte går att spy.
Jag fick för mig att jag skulle duscha igår innan grabbarna kom hem... Jag var så matt att jag fick krypa ur duschen och sedan hamnade jag i hallen varifrån Mange fick bära in mig i sängen... Igårkväll brände det så jäkla mycket i magmunnen (kombon illamående och vrålhungrig) att jag låg i fosterställning och skrek att jag inte orkade mer. Ellioth var inne hos mig då , klappade mig på huvudet och sade: "Jag klappar dig på håret mamma för där smittar du nog inte... När du blir frisk igen ska jag krama dig mamma!". Lilla älskade hjärtat <3

Senare på kvällen kom även Mange och kröp ner i sängen med "svidande" mage och illamående :(
Det här håller i sig även om jag mår mycket bättre efter lite välling i magen. Jag mår fortf illa och det bränner i magen men om man jämför med gårdagen är det hundra gånger bättre. Mange är ändå så pass pigg att han är uppe så nu hoppas vi att det här går åt rätt håll och att ungarna klarar sig.

Igår tog dagis upp Ellioths matvanor igen och nu måste vi gå och få hjälp! Han har någon psykisk spärr, han tar inte ens upp gaffeln :S
Så på måndag får vi ringa BVC så får de hjälpa oss!


Klockren bild jag tog i förrgår! Det säger rätt väl vad de båda herrarna tycker om "Fiskarna" (Hitta Nemo), haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar