onsdag 29 februari 2012

Skitgris

Herremingud... Så svettig som jag var när jag kom från dagens Afropowerdance-pass har jag aldrig varit :) Spyan var galet nära också men den lyckades jag avvärja! Nu ligger jag på soffan och jag känner att träningsvärken smyger sig på (gårdagens zumba) i varenda liten muskel! Jag lär nog behövs en knuff upp ur sängen imorgon ;-) Ska ni köra Afropower på Medley så är det onsdagar som gäller, Sandra kör skiten ur en :D

Eftermiddagens 12 plusgrader och sol fick till och med mig att känna lycka :) Fick lektionsplanering gjord efter praktiken och sprang därefter och hämtade hem prinsarna från dagis. Om vi säger såhär, det där uttrycket om att "skitiga barn är glada barn" stämmer... Se bara på den här lilla skitgrisen;-) (Dagis sandlåda är en enda lervälling... "Ja badar här mamma!", jotack, det syntes:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar