onsdag 22 februari 2012

Tungt

JISSES, Afropowerdance alltså... :) Sjuuukt kul och sjuuukt jobbigt! Jag höll på att svimma när vi kört i en kvart och ledaren knäcker "Bara 40 min kvar, ta i nu!"! Jag kände mig verkligen som en sådan där kolsvart afrikan som dansade kring elden med en kruka på huvudet, HÄFTIGT! På söndag kör vi det igen :D

Har pluggat i ett hela dagen (7.30-17) med en liten paus för att hämta bilen på verkstaden. Är så jäkla less på all litteratur. Det blir heller inte bättre av de ca 8 uppgifterna som ska utföras och skrivas framöver. Det är i en kurs. I en annan, som jag läser parallellt, ska det skrivas dagbok (utförligt!) om undervisningen jag ska leda, vilket är 4 mattelektioner i veckan i 4 veckor. Alla dessa ska planeras också... Jag hinner knappt andas :( Skolan är så satans tung just nu...! :(

Gjorde iaf min stora sons dag idag när jag kom hem med en ny bok till honom. Han är mitt uppe i kiss- och bajsåldern just nu så titeln "Bajskorv" kunde inte passa bättre! OM han skrattade? Ungen låg dubbelvikt, så även hans far :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar