måndag 6 februari 2012

Påkörd

Först nu sitter jag på soffan. Praktik 8-17, gym 17.30-18.30 och därefter åkte jag och handlade. Någon gång under den där tiden dammsög jag och tvättade också :D Nu har jag konstruerat en uppgift och en bedömningsmatris som jag ska testa på eleverna imorgon :)

Det bästa med att gå till gymmet idag var inte att jag sprang halvmilen på under 24 min, utan det var att få bli varm:) Trots tre tröjor har jag frusit ihjäl idag... Man blir helt knäckt av att vara frusen en hel dag :( Jag skulle behöva lite värme, i form av typ Thailand! Någon som vill sponsra?

Körde på en snorunge med bilen när jag åkte till affären! Hans polare gick rakt ut i gatan utan att ens vända på huvudet vilket tvingade mig till att hänga mig på tutan och lägga på en tvärnit! När snorungen då också går ut i gatan, helt nonchalant, kunde jag inte låta bli att ge honom en liten knuff :) Det fick honom att vända tillbaka och gå upp på trottoaren igen!
Sjukt nöjd med den ;-)

Nu kryper jag faktiskt ner i sängen. Imorgon står ett nytt tandläkarbesök på schemat!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar