söndag 26 februari 2012

Fantastisk dag!

Vår dag har varit helt FANTASTISK! Kolmården levererade i vanlig stil, det ihop med en sol som strålade från klarblå himmel...magiskt! Lite gäster och pigga djur, jag tror ni har förstått nu:) Har ni möjlighet så besök parken nu, det är öppet tors-sön nästa vecka också (sportlov uppåt i landet!)!

Efter besöket på parken svängde vi in på Lager 157 (en USA-hood blev min!) och sedan vidare mot simhallen där grabbarna släppte av mig medan de for vidare hemåt! Jag mötte upp Jessica för ett Afropowerdance-pass. Det var en annan instruktör idag och knappt hälften så jobbigt men lika galet kul! Lurade med grannen som inte heller har någon vidare koordinationsförmåga men hon fixade det hon också och tyckte det var superkul så nu får jag nog sälle i framtiden:)?!

Vi har precis käkat middag... Elton och jag ligger på soffan och ser på film medan Ellioth och Mange är ute och byter däck... Punka...:(

Lite bilder från dagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar