torsdag 9 februari 2012

GYM?

Nu MÅSTE jag verkligen bli med nytt gym!
Idag när jag var nere på föreningens gym hade crosstrainerns ena pedal trillat bort (inte konstigt den gnisslat ett tag då?!)! Och när jag då istället satte mig på cykeln (den som fick mig att spy för några veckor sedan för att den gick så trögt och inte gick att sänka motståndet) gick det inte öka motståndet så jag fick cykla som på ettans växel på en 21-växlad cykel. Jo, men jag fick upp värmen på den nittonde kilometern :S

Så hörrni, VART SKA JAG GYMMA?
Jag vill kunna gå på roliga pass (har jag precis fått för mig) och det ska finnas fungerande löpband och crosstrainers! Och priset får gärna vara överkomligt :) HELP ME!

Ellioth gick in två minuter före pappa och lillebror för att vänta på välling och bokläsning, såhär bra gick det...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar