tisdag 14 februari 2012

Hektiskt is the word

En hektisk dag är till ända och jag har krupit ner i sängen.
Plugg dagen lång med paus för en lunch på Olympia med Robin. Det kvittar vad man tar på deras meny, GUDOMLIGT GOTT!
Hem för lite mys och pyssel med barnen för att sedan hämta upp Karin för shopping... 4 kg godis på det ena stället, servetter på det andra och glass från det tredje :) Det är så vi damer jobbar :D Det handlades för kalas på lördag alltså.

5 dagar sedan jag tränade och jag har abstinens! Saknar det något fruktansvärt, träningen har blivit en del av mitt liv och jag bara älskar't! Man mår ju så satans bra av att träna!

Spaghetti, köttfärsås och ett iskallt glas mjölk framför Top Model Sverige var rätt trevligt det också iofs :D

1. Grabbarna har fått nya kepor som de bor i <3
2. Paket väntade mig när jag kom hem från shoppingturen... Det vänstra var från Ellioth och det högra från Elton, haha! Han verkade köra på stilen att morsan får göra klart själv :) Älskade kids <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar