onsdag 15 februari 2012

Franskt glitter

Sorry, lovade ju er ett Mallorca 2006-inlägg ikväll men det blir framflyttat till morgondagen dessvärre. Jag och mannen behöver ta tag i vårt trasiga småbarnstids-förhållande så vi ska krypa upp i soffan...
Jag fick ett mail av mannen idag på förmiddagen med en länk till en artikel i Vi Föräldrar. Från A-Ö kunde jag läsa om hur man skulle "rädda" förhållandet... Jag har knappt hunnit reflektera över hur vi har det, men där fick jag det, in my face liksom :) Nej, så illa är det inte men man glömmer lätt bort varandra i vardagen...
Mange ringde nyss upp ett gammalt ex till mig för att få recept på en chokladsås som han står och lagar nu, romantiskt;-)

Var och fixade naglarna nu ikväll, är supernöjd som vanligt! Denna gången blev det franskt men med vitt glitter i "tipparna"... Väldigt diskret glittrigt (jag är inte så glittrig av mig!) men ändå lite roligare än bara klassiskt franskt!

1 kommentar: