fredag 24 februari 2012

Snabbmat & familjemys

Har inte haft någon blogglust idag, har inget att skriva om?!

Som ett brev på posten kom den, träningsvärken! Fick avboka dagens Zumba-pass då jag knappt tog mig ur sängen :D Jag gillar't!
Men på måndag är det skärpning med både träning och kost igen, har gått upp 4 hg :D

I skrivande stund sitter jag på Mc Donalds med hela familjen... Vi äter nästan aldrig "ute" så idag unnade vi oss lite snabbmat! Skönt att slippa laga mat och ännu skönare att slippa diska :) Man sparar ganska mycket tid faktiskt! Vi tog ett varv på stan innan... Ett par byxor skulle reklameras och ett par skulle lämnas tillbaka men ut kom vi med tre par byxor (till M) och ett par shorts till mig:) Jag var dessutom nere på stan en jättesnabbis på fm för att få ett ex av guld-tröjan som släpptes i butik idag (H&M)!

Nu ska vi springa ett varv till Björn Borg och använda våra Wrapp-presentkort vi har :)

Det blev vårkläder till stan idag! Ellioths jacka köpte jag på POP-rean för halva priset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar