onsdag 1 februari 2012

Drömtjänsten är min!!

Bortsett från att Ellioth fick någon typ av krampanfall och blev helt apatisk (precis när vi hämtade lillebror på dagis) så har den här dagen varit så jäkla bra!
Det började med att ett 010-nummer ringde, och jag var helt säker på att det var tandläkaren som ringde för att ställa in tiden, men det var ingen mindre än Henke från Kolmården som ringde och frågade om jag fortfarande var intresserad av tjänsten som entrévärd i sommar. Klart som tusan jag var det, min högsta önskan ju. Studsade och skrek (av lycka) som ett litet barn efter att vi lagt på! I fjol satt jag ju i biljettkassan och sålde entrebiljetter och nu ska jag istället få vara ute i parken och släppa in gästerna i parken och på delfinshower. Även åka omkring och se till så att gästerna har det bra och hjälpa dem som inte mår bra! Jag ska vara ute hela sommaren och jag bara ÄLSKAR att jag fått denna tjänst:D

Tandläkarbesöket gick också skitbra. Ett par tårar fälldes men jag klarade ändå av två nålstick och att ta bort tandsten! Hade en ny, skämtsam tandläkare som jag gillade från första sekund! Imorgon ska vi ses igen och då ska vi spruta in bedövning :S Det var där vi slutade med en dålig erfarenhet förra året...

Har fått lite plugg gjort under dagen ändå men nu ska jag sätta mig med lite litteratur! Onsdagar är träningsfria dagar så då får jag passa på att plugga istället:) Ska även slänga i mig en omelett ikväll... Tror jag står still för att jag äter för lite (500 kcal)! Vi får se vad vågen tycker om det imorgon :S

1 kommentar: