torsdag 2 februari 2012

Trams? Nej!

GRYM dag igen! Praktiken är ju så satans rolig och jag blir bara mer och mer övertygad om att jag är rätt för varje dag!
Var hos tandläkaren idag igen... Hade ju kommit så långt att jag tar stick med sprutan men idag klarade jag av nästa steg, att spruta in bedövningsmedel. Visst föll det några tårar men de flesta var faktiskt lyckotårar. Jag är så stolt över mig själv att jag gått från att inte ens kunna ha en sond mot en tand till att ta en bedövningsspruta! Jag trodde aldrig att det här "tramset" (gå till tandläkaren med psykolog och utsättas för det man är rädd för för att på så sätt få bort rädslan!) skulle fungera men nu är jag själv ett levande bevis! Jag har lärt mig så jäkla mycket om mig själv, min kropp och vad mycket det gör att bara andas rätt! STOLT var ordet!

Praktik 8-16.15, när jag kom hem städade vi lägenheten (med städa menar jag alltid damma, dammsuga och moppa hela lägenheten) och därefter smet jag ner på gymmet en timme och körde hårdare än någonsin! Så hårt att jag hann med denna bild ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar