måndag 13 februari 2012

Glada gubbar!

Jag kan inte annat än att älska de söta farbröderna som trippar förbi mig på morgonen, när jag står och skrapar bort frosten från bilen-som sitter som sten, och tjoar "Godmorgon, godmorgon!". Sedan drar de upp sina garageportar, backar ut en varm bil och vinkar sådär glatt :) Kvar står jag med kramp i armarna och funderar kring den där garagekön som just nu är uppe i 22 år... Tjoho!:)

Redovisning är avklarad. Det var allt lite vingligt att stå framför en hel klass, ensam, med ingen näring alls i kroppen. Men jag överlevde... Dock tror jag denna vår blir jäkligt tuff. Galet med litteratur och galet med examinationsuppgifter... Jag skulle kunna säga som så att vi ses till sommaren, om jag nu överlever :S
Längtar till våren då man kan sätta sig ute i solen och läsa... Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar