lördag 18 februari 2012

Kalas kalas

Måste börja med att tacka den underbara, fina, stiliga killen på Maxi som just gjorde min kväll!! Han bad om legitimation på en 0,7-cider :) Det är ren lycka för en 27-åring vill jag tala om! :D

Kalaset... Jisses! 17 kids... Två stycken 2-åringar, 4 stycken 5-åringar och 11 stycken 4-åringar! Det gick faktiskt över förväntan MEN när vi skulle städa var jag färdig att spy på mina egna sockerabstinata kiddos. Inte så konstigt att de var helt höga efter både glass, bullar som de på slutet toppade med maränger med strössel på :D

Väl hemma fick Mange ta med sig grabbarna upp själv, jag flydde fältet :) Naej, men jag fick åka och handla... Påvägen passade jag på att hämta upp exet och nu hänger han här hemma med oss!

Ikväll kommer jag somna gott vill jag lova :)

1. Älskade huvudpersonen <3
2. Barnen fick flyga med Patrik...
3. ... Mange med :D
4. 4 trötta kids ser på barnprogram på Patriks mobil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar