måndag 20 februari 2012

Peppen

När börjar folk lägga ner sina nyårslöften och stanna hemma i soffan istället:)? Det verkar som att man måste hänga på datorn precis när platserna släpps för att få delta på Medleys pass... Så imorgon klockan 12 är det jag som sitter på universitetet med paddan i högsta hugg! Jag är främst sugen på att testa Sh'bam och Afropowerdance, det låter ju sjukt skoj :)

Dagens träning resulterade i 5 km på bandet. 2,3 km PW och 2,7 km jogg. Efter det värkte det i bröstet så då var det god tid att gå av. En förkylning står bakom hörnet känns det som... När ska jag få vara frisk?

Och ni! Ni som läser min blogg dagligen vet ju att jag alltid skriver med glimten i ögat! ;-) Ni vet att man oftast bara kan skratta åt "eländet"!
... Men mina åsikter står jag för!

Vi ska fortsätta att diskutera undersköterske- och lärarlöner imorgon!;-)

Nu godnatt!

1 kommentar:

  1. Testa Zumban med, fredag 16.30 är det en sjukt bra tränare som kör, Sara :)

    SvaraRadera