fredag 24 februari 2012

Oskyldig

Är sååå jäkla förbannad...! Har fått en faktura på 550-jävla-spänn för uteblivet besök på Smile (fd Thea) tandhälsa! Bra att jag ens fått en jävla kallelse! Hade jag fått en hade jag garanterat ringt och avbokat då jag ju går till tandläkaren varannan vecka för att bota min tandrädsla!
Idioter!! Jag ringde dem förra våren och avbokade en tid jag fått då jag redan då börjat min behandling med psykolog. När hon då frågade om vi skulle boka en ny tid och jag då förklarade läget kom vi överens om att jag skulle höra av mig när jag behövde en tid och var beredd!
Åhhh, det här kommer jag störa mig på hela helgen! Jag ringde direkt jag såg det men självklart var telefontiden över :( Okej om jag fått en kallelse och glömt avboka hade jag ju fått stå mitt kast men nu har jag inte fått en endaste liten lapp från dem, GRRR! Någon stackare där kommer få ett mindre trevligt samtal på måndag vill jag lova!!

Vi hade en tokmysig stund på stan. Elton charmade varenda människa... Speciellt när han sjöng "Blinka lilla stjärna" för hela Stadium och människorna sken som solar och klappade. Eller när han hojtar: "Ses på söndag! Okej?! Yes!" till butiksbiträdet på Björn Borg :)
Ellioth-prinsen var så trött efter maten och däckade i vagnen. Älskade kids <3


1. Däruppifrån charmade han alla<3
2. Tröttfis <3
3. Dagens fynd på Wrapp-presentkort. Adidas-påse från Stadium, termos från
Clas Ohlson och spets-trosor från Björn Borg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar