måndag 13 februari 2012

56,4?

Brun, backpackande 18-åring :)

Jag har hittat min gamla resedagbok och det är därför dessa gamla bilder kommer upp. Det är så fruktansvärt kul att kika tillbaka och minnas resorna. Jag ska ägna flera inlägg åt gamla bilder framöver...:)


Trots knappt någon mat alls under flera dagar står vågen på stadiga 56,4 kg. Det känns som att det är här jag kommer stanna och vad jag får nöja mig med. Jag är nöjd, det är bara att jag hade 55 kg som mål och att jag är så jäkla envis :)
Denna vecka blir en träningsfri vecka då jag varken känner mig kry men inte heller har så bra om tid. Jag ska försöka äta nyttigt och så får vi se vad vågen säger då! Nästa måndag blir det till att skaffa kort på Medley :)

Nu ska jag springa och hämta hem kidsen från dagis!
Laters!

3 kommentarer:

  1. OM du skaffar kort samtidigt som mig får du en gratis månad. Jag med :)

    SvaraRadera
  2. jag säger ju det, nu har du mått din målvikt där din kropp trivs och hanterar allt under och över normalintag!
    Njut nu!

    SvaraRadera
  3. jag säger ju det, nu har du mått din målvikt där din kropp trivs och hanterar allt under och över normalintag!
    Njut nu!

    SvaraRadera