söndag 16 oktober 2011

Tvångsbeteende

Den här lille mannen vägrar ha blöja så idag har vi kalsong-övar-morgon :) Han har nog förstått vinken för han springer till pottan varannan minut, drar ner kalsongerna, försöker klämma ut några droppar och drar upp kalsongerna igen :)

Jag har bestämt mig för att avbryta min diet för ett tag igen. Eller jag har inte bestämt, Mange har tvingat mig. Efter att ha behövt gå ur duschen två gånger för att lägga mig på golvet för att inte svimma kanske det är ett tecken på att kroppen inte mår så bra?! Så nu har jag ätit frukost och snart ska vi ner på stan där det blir Mc Donalds till lunch. Jag kommer må skitdåligt efter och bara en sådan sak... Nej, jag måste visa (för både mig själv och andra) att jag kan pausa, annars vet man aldrig hur det här kan sluta :S Faktiskt så har det blivit lite av ett tvångsbeteende...:(
Jag är ju faktiskt inte tjock längre och egentligen kan det där sista 1,6 kilot kvitta, men heter man Eklöf kommer man ta tag i det en dag (läs: i början på nästa vecka!).

Nu blir det en familjedag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar