onsdag 5 oktober 2011

...ner som en pannkaka

Hur härlig <3?

Mina känslor är som en bergochdalbana just nu och jag hatar´t! Ena sekunden vill jag bara lägga mig ner och gråta för att nästa sekund ha fjärilar i hela magen. Ena stunden vill jag bara stanna i sängen hela dagen och nästa vill jag styra upp en ommöblering av hela hemmet. Varför känner jag såhär? Ingen aning. Kanske för att den tråkiga vardagen just nu blandas med en massa kul? Jag längtar ihjäl mig efter lördag (fjärilar i magen) och har ångest för att plocka fram det jäkla mattehäftet (vill gråta)! Kan det inte bara vara helg hela tiden så jag bara får njuta av min fina familj hela tiden? Mm, skolan är rätt tung just nu...Extra tung när man tänker på att det är tenta igen om två veckor, SUCK. När ska man få andas liksom? På lördag, då ska jag andas...och pussas och prata och bara vara. Och på lördag förmiddag ska jag ta med mig mina prinsar ut i skogen och andas skogsluft, och plocka en och annan svamp :) Livet är rätt fint ändå! Skulle det inte vara jobbigt ibland skulle man väl inte heller uppskatta de små roliga tingen? Så är det nog.

Nu ska jag snicksnacka lite med mina grabbar när de äter middag, jag själv avstår. Jag kör ju på min lilla diet och idag var vikten nere på lägsta någonsin :) Happy!

Idag hoppar jag träningen, det gick så satans tungt igår.
Trevlig kväll!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar