onsdag 12 oktober 2011

Peak Performance

New in! Från Peak!

Jag beställde en jacka från Lager 157 för ett tag sedan, en Bondelid, vilken jag kärade ner mig i på deras hemsida! När jackan sedan kom hem kändes den bara "jaha?", den var inte rolig på något sätt och svarade inte alls mot bilderna på hemsidan. Så igår skickade jag tillbaka den när jag istället kärade ner mig i denna snygging. Men nu vet jag inte? Jag har ju letat som en tok efter en snygg vinterjacka men hittar sällan någon. Den här kändes ju perfekt igår men vad nu? Kanske är det priset? Jag har aldrig ägt en så dyr jacka! Ska man behöva ha ångest över det? Suck. Varm kommer den hålla mig iaf, ingen tvekan om det!

Måste be om ursäkt för min dåliga uppdatering också men jag vet inte vad det är med mig... I måndags slocknade jag 21.30 med ett blogginlägg halvskrivet i handen och igår vid 20.20. Jag är såå galet trött så det finns inte! Skulle jag kunna skulle jag sova dygnet runt :S

Nu blir det universitetet för labb och föreläsning!

1 kommentar:

  1. Jag returnerade min bondelid med... Kände exakt som du!!

    Men peaken var fin... JÄTTEFIN!! =)

    SvaraRadera