måndag 31 oktober 2011

kondition

GRYM eftermiddag. Eller seminariet sög, big time, men att få åka därifrån och en kvart senare mötas av världens finaste grabbar (som slängde sig runt halsen på sin mamma), ja inget slår det! Påvägen hem hade Ellioth och jag lektion... Han kan numera ALLT om filbyte och blinkers. Trafikljusen kan han redan och har stenkoll på mig, "Meeeen, det är grönt mamma, kööör då!?" lyder det från den lilla herren :)

Ikväll hann jag tillslut med lite träning också och det är så galet skönt. Jag har aldrig tränat innan, bortsett från lite fotboll när jag var ung, och att äntligen ha fått upp lite kondition är en sådan skön känsla. Att orka, shit, jag älskar det!

Nu ska jag krypa till sängs, imorgon är det universitetet hela dagen lång!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar