tisdag 18 oktober 2011

Aldrig slår det fel

Lillskrutt alldeles nyss, överlycklig att få hjälpa till att dela vindruvor:)

Vilken dag, jag är heeelt slut. Var på universitetet vid 8 och satte igång med tentaplugget. Hade föreläsning 10-12 och sen for jag hem och slängde i mig lunch för att fortsätta tentaplugga 13-17. Jag slog precis igen böckerna och huvudet bara snurrar. Jag har lyckats skaffa mig en förkylning också, något som inte alls passar sig. Det slår aldrig fel liksom. Tenta= sjukdom. Jag lovar att jag kommer ha 40 graders feber på måndag när tentan ska skrivas, kom ihåg att jag skrev det nu...

Mange har varit hemma och VAB:at med två tokpigga grabbar idag. Dagis sa igår att Elton hostat, snorat och gnällt så därför ville vi ha honom hemma idag. Inget roligt att lämna över halvsjuka barn till andra men självklart var han skitpigg idag. Så imorgon blir det dagis igen, hoppas piggheten håller i sig bara :)
Det kommer nog gå liiite lättare för mig att plugga utan två huliganer hemma också ;-)

Nu ska det ätas och ungar ska duschas. Jag lovar er inget "laters" idag för som jag sagt tidigare så däckar jag toktidigt på soffan, igår redan vid 20.30...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar