lördag 8 oktober 2011

Helt frälsta

<3
Bild tagen i hissen... Och ja, vi hann inte av på vår våning (för bildens skull) utan kom ner till receptionen igen, haha :)

Vi har det så jäkla bra! Rummet med den bästa utsikten (högst upp), bubblade och pussades i relaxavdelningen i flera timmar och maten, ja MATEN var gudomlig! Mange åt hängmörat innanlår och jag rödtunga. Jag blev så mätt att jag nästan var tvungen att lägga mig på golvet i restaurangen och Manges ögon strålar fortfarande av lycka av att ha ätit så gott kött (jag trodde han var nykär, men det var inte i mig, utan i just köttet!)! Det bästa var att vi åt både förrätt och efterätt och notan hamnade bara på 550 kr och då var det inklusive 80 kr i dricks :D Galet!

Dock har vi redan konstaterat att det inte blir någon utlandsresa utan barn i sommar, vi är redan rastlösa och undrar vad man gör utan barn?!:) Vi har också bestämt att vi snart åker tillbaka hit och då tar med barnen! Relaxavdelningen var grym med pooler, strömmar, vattenfall etc... Dessutom ingår det en "wildlife tour" i djurparken imorgon och till det har vi fått två korvkuponger vilka man får grilla inne i parken, hur mysigt??:)

Nu ska vi sova så vi orkar med sovmorgon imorgon ;-)
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar