onsdag 19 oktober 2011

Sug

Min dag har till mestadels bestått av Panodil, nässpray och matematik. En liten stund där emellan hann jag även med att snuffa lite bebis. Och ja, jag blir så galet sugen på en liten till. Ett sabbatsår skulle ju inte heller sitta fel liksom :) Om Mange får köpa ett hus får nog jag en bebis, schysst deal :D Men nej, jag vill också "spara" bebis för sedan blir det nog ingen mer... Vi får se helt enkelt! Jungfrufödsel händer väl inte alltför ofta va? Så risken är inte så stor :)

Är sååå sugen på att träna men jag ska inte när jag är såhär förkyld. Jag tränade i måndags och det gjorde ju inte att jag mådde bättre precis, så träningen får vänta helt enkelt. Ni kan tro att jag mår bra när jag både tvingas äta och på det även avstå träning... Känner mig fetast i stan!

Nu ska det lagas middag, idag blir det "lata laxen", galet god!
Sedan väntar väl sängen... Mange spyr på mig, igår somnade jag vid 20.00. Å andra sidan är jag ju uppe klockan 7 och räknar matte ;-)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar