söndag 23 oktober 2011

Hästar är skit

Familjen är samlad igen <3

Åh vad jag har gosat med mina prinsar sedan de kom hem. Jag har varit "puss-monster" i flera timmar och de har skrattat så de kiknat hela tiden. Underbara ungar!

Jag har hängt över toalettstolen en stund nu också. M håller på och torkar svamp (han plockade 11 liter igår) i ugnen och det luktar värre än spyor alltså. Han har fått ta ut dem och slutar de inte lukta får han kasta dem. Fy tusan alltså!

Idag har jag stört ihjäl mig på hästar, och deras " skötare". Rider man på en gångväg får man väl för fasen hålla ordning på hästen, höll på att bli nerprejad i kanalen liksom. Och varför får de där monstrena skita var som helst utan att någon plockar upp?? Och senare hamnade jag självklart efter en hästtransport på vägen hem. Kärringen körde i 50 på 80-väg... Ska de köra runt på sina fula hästar får de väl fasen be någon som klarar av dra ett släp? Typ en karl, eller mig ;-)

Nej, färdiggnällt! Nu laddar jag för tenta med soffhäng med massor kolhydrater!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar