måndag 10 oktober 2011

Frillan

Sneakpeek på min nya fripp :)

Idag blev jag av med ytterligare än oskuld, jag gick till frisören :) Mor min har varken tid eller lust att ta tag i mitt hår så då fick det bli såhär. Mange satte i slingorna och söta Bea på Hårdoktorn fixade till frisyren. Jag var GALET nervös men gick därifrån GALET nöjd också! Nu måste jag bara försöka få tag i det där volympulvret hon använde, någon som vet vart man kan få tag i sånt?


Helgen bjussade ju på sina kilon som jag sade, till och med mer-närmare 1,6 kg, så nu kör vi stenhårt igen. Kanske en god middag, eller två på sin höjd, i helgen men där får det stanna. Det här funkar inte! Så fort mannen kommer innanför dörren möter jag upp Karin och drar till gymmet!



Laters!

4 kommentarer:

  1. https://www.hairsale.se/search.php?orderby=position&orderway=desc&search_query=Dust&submit_search=S%C3%B6k

    Använt både Disps & Schwarzkopf Osis Dust It, superbra båda två!

    Kan tipsa om torrschampo med, det funkar lite likadant och syns ju inte på dig som är blond! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det e väl dust it hon använde eller? Finns på alla frisörer! Ja använder det i har gjort länge... Kan finnas på kicks oxå !

    SvaraRadera
  3. Det e väl dust it hon använde eller? Finns på alla frisörer! Ja använder det i har gjort länge... Kan finnas på kicks oxå !

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Volympulvret finns hos de flesta frisörer tror jag, och det är väldigt drygt (och dyrt :)) Har hört att det finns för 29:- på Gekås så om du planerat en tur dit så skriv upp den på inköpslistan :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera