fredag 28 oktober 2011

Fröken

Vilken amazing jäkla fredag alltså, puss på er!

Bortsett från alla egoistiska, fula svenskar så har denna dag varit så jäkla grym!
Började dagen i Matteljén, en sal på universitetet dit elever från halva Sverige vallfärdar för att laborera med matematik. Vi fick prova på några "labbar" men fick dessutom massor fler tips att ta med sig ut som lärare! Jag längtar redan efter att få ha en egen klass i matematik:)
12.30 var jag ju bokad till ett fritids och där blev jag varmt välkomnad av både pedagoger och elever. Jag ersatte tre (!) fröknar så det fanns några ungar att se till kan man säga:) Dessutom hade de halloweendisco så det var lite att stå i men sååå skoj!
När jag slutade där åkte jag raka vägen till Maxi (via Stadium Outlet) för att storhandla och där var jag ju inte ensam! Dessutom smög Bonde söker fru-bonden, som blev utan fru i förra årets program, omkring där inne med en assnygg tjej, kuuul!

Nu står min fina och lagar en romantisk middag för två! Grabbarna har redan haft sin romantiska middag för två, med fläskfilé och pommes, då det blir lugnast för alla så :)

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar