torsdag 27 oktober 2011

Oskuld

Hittade det här citatet på veckans blad i min kalender idag. Och det är sååå Magnus. Han vill jobba ihjäl sig för att få råd med ett hus... Men just nu behöver vi bara tid!

Vårdcentralen ringde upp men jag hade inte tid att svara eftersom jag satt på föreläsning. Därefter fick jag för mig att sätta upp mig på vikariebanken, första gången, och bara någon timme efter blev jag bokad. Helt upprymd av nervositet och glädje för morgondagen glömde jag bort det tråkiga samtalet, jag tar nog det nästa vecka och passar på att "känna" över helgen!

Så imorgon blir jag av med oskulden på vikariebanken :) Det blir en lugn (?) start med jobb på ett fritids i en liten by utanför stan, spännande! Men först har jag lite laborativ matematik på universitetet!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar