fredag 3 juni 2011

Våg(-helvetet!)!

Dagen började så satans bra... Vågen hade fått ett skjuts neråt och låg på -0,8 kg sedan senaste invägningen (har ju stått stilla länge nu)! Dock slutade kvällens invägning desto sämre...+0,9 kg vilket alltså betyder att jag ligger ett hekto högre än i lördags! Jävlar vad kul då! Det bästa är att jag vet att jag kan gå ner det! Heja mig!

Dagens viktuppgång beror av kvällens och möhippans middag! Man kan ju inte tacka nej till mat när förrätter redan är klara och mat serveras i stora lass... Dessutom bjöd Johanna oss på egengrillade hamburgare på dagen också, MUMS! Imorgon kväll ska det ätas ute också så denna veckas invägning skiter jag nog i :D

Möhippan var grym! Välplanerad och jätterolig! Johanna verkade uppskatta den också?!

Nu ska jag krypa till sängs! Imorgon ska det lekas och busas med Ellioths bästa kompis Theo och hans familj!

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Att du låg 0.9+ på kvällens invägning beror ju på att du tryckt i dig massor käk och är vattnig... enda man ska gå efter är ju morgonvikten. Men detta visste du nog redan.

    SvaraRadera