måndag 13 juni 2011

Invägning:

- 1,2 kg denna vecka
- 6,9 kg totalt på fem veckor
9, 7 kg kvar till slutmål (vilket jag satt till nästa sommar!)
Vi kan väl köra 4,7 kg kvar till andra delmålet (jul!) också

Heja mig!
Nu tar jag ju dock strax semester och då hoppar vi shakes ett tag. Vanlig mat, enligt tallriksmodellen, och lite mindre portioner får det bli då. Kanske att en och annan glass slinker ner i Turkiet också :) Jag har faktiskt slarvat endel denna vecka med både vin, kebab, jordgubbar, chips och ostbågar men ändå samarbetar ju vågen, TACKAR! Men nu är det hårdkörning fram till torsdag igen då vi kör nästa invägning!



5 kommentarer:

  1. Oj! Bra jobbat! Men några tio kg till har du ju inte att gå ner?! Du ser ju perfekt ut nu!
    Önskade att jag var lika duktig som du, men tyvärr blir jag snabbt uttråkad och stoppar i mig alldeles för mkt onyttigt! :)
    Hoppas ni får en supertrevlig semester!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Oj! Bra jobbat! Men några tio kg till har du väl inte att gå ner?! Du ser ju perfekt ut nu!
    Jag önskar att jag var lika duktig som du men det blir alldeles för mkt onyttigt!
    Hoppas ni får en supertrevlig semester!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken pingla du är =) Man kan inte tro att du har fått barn!
    Du är en riktig pingla!
    /Malin D

    SvaraRadera