torsdag 9 juni 2011

Sommarlov?

Alla idéer är bra utom dom dåliga :) Slappfisen på sommarfesten igår :)

Bra dag! Alla "måsten" har bockats av och nu har jag även tagit sommarlov! Phew! Jag har tagit mig igenom ett år på universitetet och jag är sjukt stolt över mig själv! Nu är det tre år kvar och vi börjar med ett helt år med matte vilket jag verkligen ser fram emot!

Sommarlov ja... Egentligen har jag bara 3 veckor sommarlov! Är ledig nu fram till torsdag (om inte jobbet ringer in mig) när vi åker till Turkiet, de två veckorna vi är där och sedan börjar jag jobba den 2 juli och jobbar tills jag börjar plugga igen! Mange kommer dock ha två veckor semester till lite senare sen så ungarna behöver inte gå på dagis hela sommaren!

Nu är det snart promenaddags, älskar't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar