måndag 6 juni 2011

Trött som ett as är bara förnamnet. Denna "helg" har verkligen gått i ett! Jobb i onsdags, jobb i torsdags, möhippa i fredags, ensam med barnen i lördags (plus middag och bio på kvällen), jobb hela dagen igår och jobb hela dagen idag. Med det schemat bakom sig är det okej att jag redan krupit ner i sängen kan jag känna :) Hade egentligen behövt skriva lite på vår rapport känner jag men jag vet inte när jag skulle kunna ha klämt in det? Möjligtvis nu ikväll men jag är alldeles för trött för det :( Ångest över det men ännu fetare ångest över att jag knappt träffat barnen, FAN!

Medans jag somnar (vilket har skett två sekunder efter jag stängt ner här) får ni njuta av de fina bilderna jag knäppte i lördags i Valla! Godnatt!

Elton & Patrik (Theos pappa)
Bästa polarna, Theo & Ellioth
Brorsorna...
Lillfis
Storfis på linbanan
Bröderna Eklöf <3
Jotti på språng!
Busbästisar!
Underbara unge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar