tisdag 14 juni 2011

T som i såååå jävla trött!

Igår på Bamses teater, Elton skulle promt sitta i Ellioths knä.

Ibland (då menar jag en gång på tusen) så visar de där grabbarna sin kärlek till varandra. Annars, som hela den här morgonen, så bråkar de heeela tiden! Jag håller på att go bananas på dem! Önskar mig tre heltidsjobb just då... Ghahh, den här åldern alltså!

Nu är lägenheten städad, tvätten hängd och lite packning framtagen. Nu återstår bara alla andra tusen saker på listan. Pengar ska sättas in på kort, pengar ska växlas, saker ska inhandlas, väskor ska upp, grannen ska instrueras osv osv... Vad ska jag med karln till som bara sitter på jobbet och ruttnar och inte tar något ansvar? Uäk, är såå trött på honom att jag vill spy!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag som hoppades att det skulle bli enklare om något år eller så. Men det blir alltså snarare värre :(

    Går och gömmer mig under en sten och vaknar när barnen är typ 20 år eller så, tror du att det är lugnare då?

    SvaraRadera
  2. Får jag chansa på att Karln sitter på jobbet för att ni ska kunna åka på semester?

    SvaraRadera