söndag 5 juni 2011

Älskade ungar & jobb!

Min fina lintott i ny sommarfrippa<3

Det går inte annat än att vara tokkär i den där grabben (jag är precis lika dödskär i Elton!!)! Han är i en sån härlig ålder nu, OCH det är tur att jag har min iphone med tillgång till Wikipedia. Han är nämligen inne i en big Varför-tid. Vad man än säger så ställs man inför den där frågan. Och han är inte nöjd med lite skrap på ytan utan här ska vi gå ner på djupet i allt. Igår slutade med att jag fick förklara vattnets kretslopp och hur blodet leds i ådror i kroppen, då fick jag äntligen ett "JAHA" :)

Den andra lilla fisrumpan är lite sådär mysigt mammig :) Ska klänga, kramas och pussas! Och så babblar han för fullt han också... "Mamma ja vill ha min nutte!", "Mamma, dä ä Ellioth, här ä ja!". Låånga meningar kommer ur hans mun redan, han är superduktig!

Jag har i skrivande stund krupit ner i sängen! Är nyss hemkommen från 9 km- rundan med Karin, och innan det kom jag precis från jobbet! Jag älskar verkligen mitt jobb, och har världens bästa arbetskamrater <3

Upp vid 6 igen för att jobba, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar